המלצות לקוחות על שירות פרסום בגוגל
בהגיעי לתחום הקריוקי עמדו בפניי מכשולי הגעה ללקוח , לא ידעתי איך להצליח לקבל את שיחות הטלפון מלקוחות פוטנציאליים חדשים . בתחום שיש בו הרבה מתחרים חשוב שהלקוחות החדשים יגיעו דווקא אליך , ודרך נפלאה לעשות זאת היא בעזרת GOOGLE ADWORD, שברגע שלקוח מחפש בגוגל את התחום שלך בעזרת מילות חיפוש, הוא רואה מספר מודעות פרסומיות בדף הראשון שמתוכן יכול לבחור על איזה מהן יקליק . כל קליק כזה עולה למפרסם כמה שקלים בודדים , ומי שבאמת מקבל את הקליק ואת הטלפון מהלקוח יכול להצליח לסגור עסקה .
אבל כשיש הרבה מתחרים, יש גם הרבה מודעות, והתחרות על כל מילה ומילה מעלה את המחיר שהמפרסם משלם, וזה לא נכון להגיד שמי שמשלם יותר על קליק סוגר יותר עסקאות . כדי שהלקוח באמת יבצע את השיחה , המודעה צריכה להיות איכותית עם ניסוח נכון שעומד בכללים של גוגל , מילות החיפוש שמוגדרות להודעה צריכות להיות נכונות ורלוונטיות למודעה ולתחום בו אתם עוסקים וכך גם הדף שאליו הלקוחות מגיעים ברגע שהם לוחצים על המודעה.
ברגע שהכל מנוסח נכון, אתם גם תשלמו פחות על הקליקים שהלקוחות שלכם ילחצו, גם המודעה שלכם תטפס למעלה מעל המתחרים שלכם , וגם תהיו אלה שסוגרים יותר מכולם . מילות מפתח , מודעה איכותית, ודף הנחיתה שאליו מגיעים הלקוחות הם המפתח להצלחה שלכם בסגירת עסקאות עם לקוחות .
הגעתי לתחום הקריוקי במצב שאנשים לא מתקשרים בכלל וזה למרות שיש לי מודעה ואני משלם הרבה על הפרסום , בזבוז של ממש וחבל . ואם היו מתקשרים לא היו סוגרים וכל זאת בגלל הרבה טעויות שהובילו לכך .
ברק שקד גרם לעסק שלי להצליח ובגדול, מאז שברק נכנס לעניינים בהדרגה התחלתי לקבל טלפונים ואני מצליח לסגור בכל חודש בסביבות 12 אירועי קריוקי כבר מהחודש השני עם ברק , כך אני מחזיר גם את הוצאות הפרסום, וגם אני מרוויח ובגדול .
ברק ניסח לי מודעות איכותיות ובחר את מילות חיפוש הנכונות שיתאימו לעסק שלי, מה שגרם ללקוחות סוף סוף להתעניין ולהקליק על המודעות . כמו כן גם דאג לדף נחיתה איכותי שגרם ללקוחות להתלהב ממה שהם רואים ובאמת להתקשר ולסגור .
חשוב מאוד לתחזק את העניינים כל הזמן, המתחרים שלכם יכולים לקחת את ההצלחה שלכם אם התחזוקה של המודעות לא תמשיך באופן סדיר , וברק שקד דואג לי לעניינים האלה ואני בראש שקט רק צריך לענות לטלפונים ולבצע את הסגירות .
אני ממליץ בחום לקבוע פגישה עם ברק ולהתחיל את ההצלחה בעסק שלכם ! רון טסלר מוזיקה לאירועים 054-4278287 http://www.rontesler.co.ilרון טסלר - ערבי קריוקי
ההכרות הראשונית שלי עם ברק הייתה ב-2013 במסגרת תחרות של גוגל, בה הוא זכה באחד מהמקומות הראשונים, וקיבל מגוגל 20 שעות ייעוץ איתי כיועץ, ופיתוח בידול ומיצוב לעסק שלו, המסלול הירוק.
הבידול במקרה שלו היה די ברור - עלות/תועלת חסרת תקדים בשוק הישראלי. מחירים תחרותיים וסבירים מחד, ותוצאות ממוקדות וטובות מאידך. התמחות ספציפית של ברק באותה עת הייתה שימוש אופטימלי ב-snippets, על מנת לקבל מודעות AdWords עם מספר שורות נוספות ללא תוספת עלות פרסום, ובכך למקסם את החשיפה לגולשים ואת אפקטיביות הפרסום והחשיפה במודעות בגוגל. יתרון נוסף של ברק הוא גישה הוליסטית וידע רחב, לרבות תכנות, SEO, PPC, ועוד.
לימים הפכנו לחברים, והשתמשתי בשירותיו לא פעם לאתרים שונים שניהלתי. בכל פעם שהייתי זקוק לשדרוג של אתר, לרבות ברמת הקוד וה-SEO, והתאמות לדרישות המשתנות של השוק ושל הרגולציה (למשל - פתרונות הנגשה, רספונסיביות ועוד), פניתי לברק, וכהרגלו הוא לא אכזב.
זה כיף לעבוד עם מישהו שמבין מה שהוא עושה, ומהווה כתובת ישירה למגוון צרכים מורכבים. אם אתם רוצים תמורה הולמת ועבודה תכליתית, במהירות ובנעימות, ובעלות סבירה, ברק הוא הכתובת!ארי מנור, מנכ"ל, חברת הייעוץ וההדרכות לעסקים ZOOZ
לברק – חייבים להודות שהעניין הזה של גוגל אדוורדס פשוט עובד! מודה, הייתי סקפטית. אבל שוברי הניסיון שהצעת לי שכנעו אותי שאין לי מה להפסיד. בזכות הטיפול המסור וההמלצות שלך, ה"אין מה להפסיד" הפך ל"יש מה להרוויח", כך שהמשכתי את הפרסום, בתשלום, גם אחרי תקופת ההתנסות. וזה הוכיח את עצמו. כמות הפניות אליי עלתה באופן משמעותי, ומתוכן יצאו כמה וכמה פרוייקטים רציניים. המון תודה! שפרה
שפרה צח - קופירייטרית
הגעתי לברק במקרה והוא בנה לי קמפיין בגוגל אדוורדס ומכיוון שלא יכולתי להרשות לעצמי לממן קמפיין יקר מדי, העניק לי שובר מתנה ובאמצעות השתתפות כספית צנועה מצדי, הפעיל עבורי את הקמפיין. חיי השתנו! בתוך שבוע ימים בלבד קיבלתי פניות שהפכו לעבודות רווחיות ולא הבנתי איך לא מצאתי את ברק קודם. הוא מקצועי, זמין, נכון לעזור ובא לקראתי בצורה בלתי רגילה. אני ממליצה בחום וברור לי שאני הולכת להיות לקוחה שלו לעוד הרבה זמן.
שלומית צמיר - מתרגמת